Adatvédelmi tájékoztató
Önt, mint honlapunk látogatóját a 2016/679/EU rendelet (továbbiakban, mint GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. Évi CXII. Törvény (továbbiakban, mint Info. Tv.), illetve az Atakezelési Szabályzatunk előírásai alapján, a jogi kötelezettségeinknek eleget téve tájékoztatjuk az adatvédelmi és az adatkezelési szabályainkról.
Társaságunk adatai:
Név: T-M-M-T Sztárplusz Kft.
Székhely:3213 Atkár, Fő út 88.
Adószám: 24158406-2-10
Cégjegyzékszám: 10-09-033534
Nyilvántartási szám: E-001115/2015
Engedélyszám: E/2024/000058
Honlap: www.sztarplusz.hu
Email: tmmt@tmmt.hu
Képviselő: Tóth Sándor
A továbbiakban, mint Adatkezelő
Társaságunk a GDPR 37. Cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
Társaságunk a következő tevékenységei során személyes adatok kezelését végzi:
1. Felnőttképzési szolgáltatás nyújtása, felnőttképzési szolgáltatási szerződés megkötése Az Adatkezelő felnőttképzési szolgáltatás nyújtásával foglalkozik. A képzések lebonyolítása és az adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése során az alábbi személyes adatokat kezeli:
- képzésben részt vevő személy - természetes személyazonosító adatait és – az oktatási azonosító szám kiadásával összefüggésben – oktatási azonosító számát, - elektronikus levelezési címét és - legmagasabb iskolai végzettségére vonatkozó adatát . - a képzéssel összefüggő adatokat, amelyek a képzésben részt vevő személy - legmagasabb iskolai végzettségével, szakképesítésével, szakképzettségével és idegennyelv-ismeretével, - a képzésbe történő belépésével és a képzés elvégzésével, illetve a képzés elvégzése hiányában a képzésből történő kilépésével, -a képzés során történő értékelésével és minősítésével, - a képzéssel összefüggő fizetési kötelezettségeivel és az igénybe vett képzési hitellel kapcsolatosak.
A felnőttképzési törvény 21.§ (2) bekezdése alapján az adatok statisztikai célra felhasználhatók és statisztikai célú felhasználásra személyazonosításra alkalmatlan módon átadhatók, továbbá a Központi Statisztikai Hivatal részére statisztikai célra egyedi azonosításra alkalmas módon térítésmentesen átadhatók és felhasználhatók.
Az adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség (Felnőttképzési tv. 21.§) Az adatkezelés címzettje: Adatkezelő, felnőttképzési nyilvántartási rendszerek, vizsgabizottsági tagok Az adatkezelés célja: a felnőttképzési jogviszony létrehozása és a képzésen való részvétel A személyes adatok tárolásának ideje: a szerződés megkötését követő 8. év utolsó napjáig
|
2. Árajánlatkérés Az érintett személy (árajánlatkérő) az Adatkezelő szolgáltatásának igénybevételére vonatkozóan árajánlatot kérhet. Az árajánlat kérésre lehetősége van az Adatkezelő e-mail címén, weboldalán és telefonos elérhetőségén keresztül.
Kezelt adatok köre: név, e-mail cím, telefonszám Az adatkezelés jogalapja: szerződés (megkötésére irányuló tevékenység) Az adatkezelés címzettje: Adatkezelő Az adatkezelés célja: szerződés megkötése A személyes adatok tárolásának ideje: a szerződés megszűnését követő 5 év, amennyiben nem jön létre a szerződés: 1 hónap
|
3. Adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése, számlázás és szállítólevél írása Az Adatkezelő a törvényben előírt adó és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából kezeli a vele szerződésben lévő ügyfelei és munkavállalói adatait a számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény, az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján. A kezelt személyes adatok köre: - egyéni vállalkozó: neve, születési hely, idő, anya neve, lakcíme, adószáma,
Adatkezelés jogalapja: A számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény, az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény Adatkezelés célja: Az adó és számviteli kötelezettségek teljesítése A személyes adatok tárolásának időtartama: az adójogi jogszabályok által meghatározott 8 év A személyes adatok címzettjei: Az Adatkezelő adózási, könyvelési feladatokkal megbízott adatfeldolgozója |
4. Panaszkezelés, ügyfélszolgálat Társaságunk email címén, telefonos elérhetőségén vagy ügyfélfogadási időben személyesen is lehetősége van az ügyintézésre és panasz benyújtására. A panasz benyújtásáról a fogyasztóvédelemről szóló 1997. Évi CLV. Törvény 17/A.§ (4)-(5) bekezdése alapján jegyzőkönyv készül, melyben a következő személyes adatok kerülnek rögzítésre: Kezelt személyes adatok köre: név, lakcím, telefonszám, email cím Adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség, fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény 17/A.§ (1), GDPR 6.cikk (1) c) pont Adatkezelés címzettje: Adatkezelő, panaszos érintett személy Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelés A kezelt adatok tárolásának időtartama: Az ügyfélszolgálaton felírt, de további ügyintézést nem igénylő információk: 1 év, panasz: elbírálástól számított 5 év
|
5. Hírlevél szolgáltatás A honlapon regisztráló érintett személynek lehetősége van egy négyzet bejelölésével igénybe venni az Adatkezelő rendszeres hírlevél küldési szolgáltatását. A négyzet bejelölése jelenti a hozzájárulást a személyes adatai kezeléséhez. Az Adatkezelő előre nem jelölheti be a hozzájárulás alapját képező négyzetet. A hozzájárulás email formájában bármikor visszavonható, mely esetben a kezelt személyes adatok azonnali törlésre kerülnek. Adatkezelés jogalapja: az érintett személy hozzájárulása Adatkezelés célja: az érintett személy rendszeres tájékoztatása a Társaság kedvezményeiről, szolgáltatásairól hírlevél formájában Adatkezelés címzettje: a Társaság hírlevél küldésével megbízott munkavállalói A személyes adatok tárolásának időtartama: A szolgáltatás megszűnését vagy hozzájárulás visszavonását követően azonnal törlésre kerülnek
|
Tájékoztatjuk Önt a jogszabályok által meghatározott személyes adat fogalmáról:
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; leggyakrabban: természetes személyazonosító adatok, mint név, cím, születési hely, idő stb.
Az Adatkezelő tevékenységei során érintett személy: a szolgáltatásainkat igénybe vevő vagy érdeklődő személy
Az Ön adatainak kezelése során az Adatvédelmi Szabályzatunkban meghatározott módon, illetve a következő alapelvek szerint járunk el:
- A személyes adatait Ön számára átláthatóan és jogszerűen kezeljük, így biztosítjuk Ön számára az adatkezelésekről szóló tájékoztatókat, kizárólag azokat a személyes adatokat kezeljük, amelyek feltétlenül szükségesek a meghatározott célok eléréséhez.
- A személyes adatokat csak jogszerű, megfelelő jogalappal és meghatározott célból gyűjtjük és kezeljük
- Törekszünk az adatok pontosságára, a pontatlan adatok azonnali helyesbítésére vagy törlésére
- Tájékoztatjuk Önt a személyes adatainak törléséről, helyesbítéséről vagy zárolásáról
- Megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel biztosítjuk a személyes adatok biztonságát, megakadályozva a jogtalan vagy jogosulatlan kezelést, elvesztést, károsodást vagy megsemmisülést.
- Munkavállalóink az Ön személyes adatait a szolgáltatás teljesítése érdekében, feladataik elvégése során kezelhetik titoktartási kötelezettség terhe mellett.
- A bíróság, az ügyészség és más hatóságok tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.
Az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei:
- Joga van tájékoztatást kérni az általunk kezelt személyes adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, adatfeldolgozóinkról, adatvédelmi incidensekről és az Ön adatainak továbbítása esetén annak jogalapjáról, illetve a címzettjéről.
- Joga van az általunk kezelt személyes adatainak helyesbítéséhez, kiegészítéséhez
- Joga van a személyes adatai törlésének kéréséhez, amennyiben a személyes adatkezelést jogellenesnek, tévesnek vagy hiányosnak ítéli meg. Az Ön zárolásra, törlésre vonatkozó kérelmét a Társaságunk számára írásban, a megadott elérhetőségeken juttathatja el, melyre 15 napon belül köteles választ adni. Amennyiben kérelmét a Társaságunk elutasítja, kötelesek vagyunk indokolással ellátni és a jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatást adni.
- Joga van az adathordozhatósághoz
- Tiltakozhat az adatkezelés ellen, melyet az Adatkezelő felé írásban tehet meg. A kérelem elbírálásának ideje 15 nap. Amennyiben Ön bármely döntésünkkel nem ért egyet, illetve amennyiben elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön a hatósághoz fordulhat.
- Panasza esetén a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat (Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9., Telefon: +36 (1) 391-1400, E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu, Honlap: https://naih.hu/
- A hatóság határozata ellen bírósági felülvizsgálatot kérhet.
Kérjük Önt, hogy mielőtt a hatósághoz vagy a bírósághoz fordulna panaszával, egyeztetés és a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon Társaságunkhoz!