Adatvédelmi tájékoztató

Önt, mint honlapunk látogatóját a 2016/679/EU rendelet (továbbiakban, mint GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. Évi CXII. Törvény (továbbiakban, mint Info. Tv.), illetve az Atakezelési Szabályzatunk előírásai alapján, a jogi kötelezettségeinknek eleget téve tájékoztatjuk az adatvédelmi és az adatkezelési szabályainkról.

Társaságunk adatai:

Név: T-M-M-T Sztárplusz Kft.

Székhely:3213 Atkár, Fő út 88.

Adószám: 24158406-2-10

Cégjegyzékszám: 10-09-033534

Nyilvántartási szám: E-001115/2015

Engedélyszám: E/2024/000058

Honlap: www.sztarplusz.hu

Email: tmmt@tmmt.hu

Képviselő: Tóth Sándor

A továbbiakban, mint Adatkezelő

Társaságunk a GDPR 37. Cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

 

Társaságunk a következő tevékenységei során személyes adatok kezelését végzi:

1.      Felnőttképzési szolgáltatás nyújtása, felnőttképzési szolgáltatási szerződés megkötése

Az Adatkezelő felnőttképzési szolgáltatás nyújtásával foglalkozik. A képzések lebonyolítása és az adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése során az alábbi személyes adatokat kezeli:

 

- képzésben részt vevő személy

- természetes személyazonosító adatait és – az oktatási azonosító szám kiadásával összefüggésben – oktatási azonosító számát,

- elektronikus levelezési címét és

- legmagasabb iskolai végzettségére vonatkozó adatát

.

- a képzéssel összefüggő adatokat, amelyek a képzésben részt vevő személy

- legmagasabb iskolai végzettségével, szakképesítésével, szakképzettségével és idegennyelv-ismeretével,

- a képzésbe történő belépésével és a képzés elvégzésével, illetve a képzés elvégzése hiányában a képzésből történő kilépésével,

 -a képzés során történő értékelésével és minősítésével,

- a képzéssel összefüggő fizetési kötelezettségeivel és az igénybe vett képzési hitellel

kapcsolatosak.

 

A felnőttképzési törvény 21.§ (2) bekezdése alapján az adatok statisztikai célra felhasználhatók és statisztikai célú felhasználásra személyazonosításra alkalmatlan módon átadhatók, továbbá a Központi Statisztikai Hivatal részére statisztikai célra egyedi azonosításra alkalmas módon térítésmentesen átadhatók és felhasználhatók.

 

Az adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség (Felnőttképzési tv. 21.§)

Az adatkezelés címzettje: Adatkezelő, felnőttképzési nyilvántartási rendszerek, vizsgabizottsági tagok

Az adatkezelés célja: a felnőttképzési jogviszony létrehozása és a képzésen való részvétel

A személyes adatok tárolásának ideje: a szerződés megkötését követő 8. év utolsó napjáig

 

 

2.      Árajánlatkérés

Az érintett személy (árajánlatkérő) az Adatkezelő szolgáltatásának igénybevételére vonatkozóan árajánlatot kérhet.

Az árajánlat kérésre lehetősége van az Adatkezelő e-mail címén, weboldalán és telefonos elérhetőségén keresztül.

 

Kezelt adatok köre: név, e-mail cím, telefonszám

Az adatkezelés jogalapja: szerződés (megkötésére irányuló tevékenység)

Az adatkezelés címzettje: Adatkezelő

Az adatkezelés célja: szerződés megkötése

A személyes adatok tárolásának ideje: a szerződés megszűnését követő 5 év, amennyiben nem jön létre a szerződés: 1 hónap

 

 

3.      Adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése, számlázás és szállítólevél írása

Az Adatkezelő a törvényben előírt adó és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából kezeli a vele szerződésben lévő ügyfelei és munkavállalói adatait a számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény, az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.

A kezelt személyes adatok köre:

-          egyéni vállalkozó: neve, születési hely, idő, anya neve, lakcíme, adószáma,

 

Adatkezelés jogalapja: A számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény, az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény

Adatkezelés célja: Az adó és számviteli kötelezettségek teljesítése

A személyes adatok tárolásának időtartama: az adójogi jogszabályok által meghatározott 8 év

A személyes adatok címzettjei: Az Adatkezelő adózási, könyvelési feladatokkal megbízott adatfeldolgozója

 

4.      Panaszkezelés, ügyfélszolgálat

Társaságunk email címén, telefonos elérhetőségén vagy ügyfélfogadási időben személyesen is lehetősége van az ügyintézésre és panasz benyújtására. A panasz benyújtásáról a fogyasztóvédelemről szóló 1997. Évi CLV. Törvény 17/A.§ (4)-(5) bekezdése alapján jegyzőkönyv készül, melyben a következő személyes adatok kerülnek rögzítésre:

Kezelt személyes adatok köre: név, lakcím, telefonszám, email cím

Adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség, fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény 17/A.§ (1), GDPR 6.cikk (1) c) pont

Adatkezelés címzettje: Adatkezelő, panaszos érintett személy

Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelés

A kezelt adatok tárolásának időtartama: Az ügyfélszolgálaton felírt, de további ügyintézést nem igénylő információk: 1 év, panasz: elbírálástól számított 5 év

 

 

5.      Hírlevél szolgáltatás

A honlapon regisztráló érintett személynek lehetősége van egy négyzet bejelölésével igénybe venni az Adatkezelő rendszeres hírlevél küldési szolgáltatását. A négyzet bejelölése jelenti a hozzájárulást a személyes adatai kezeléséhez.

Az Adatkezelő előre nem jelölheti be a hozzájárulás alapját képező négyzetet.

A hozzájárulás email formájában bármikor visszavonható, mely esetben a kezelt személyes adatok azonnali törlésre kerülnek.

Adatkezelés jogalapja: az érintett személy hozzájárulása

Adatkezelés célja: az érintett személy rendszeres tájékoztatása a Társaság kedvezményeiről, szolgáltatásairól hírlevél formájában

Adatkezelés címzettje: a Társaság hírlevél küldésével megbízott munkavállalói

A személyes adatok tárolásának időtartama: A szolgáltatás megszűnését vagy hozzájárulás visszavonását követően azonnal törlésre kerülnek

 

 

 

Tájékoztatjuk Önt a jogszabályok által meghatározott személyes adat fogalmáról:
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; leggyakrabban: természetes személyazonosító adatok, mint név, cím, születési hely, idő stb.
Az Adatkezelő tevékenységei során érintett személy: a szolgáltatásainkat igénybe vevő vagy érdeklődő személy
Az Ön adatainak kezelése során az Adatvédelmi Szabályzatunkban meghatározott módon, illetve a következő alapelvek szerint járunk el:
-          A személyes adatait Ön számára átláthatóan és jogszerűen kezeljük, így biztosítjuk Ön számára az adatkezelésekről szóló tájékoztatókat, kizárólag azokat a személyes adatokat kezeljük, amelyek feltétlenül szükségesek a meghatározott célok eléréséhez.
-          A személyes adatokat csak jogszerű, megfelelő jogalappal és meghatározott célból gyűjtjük és kezeljük
-          Törekszünk az adatok pontosságára, a pontatlan adatok azonnali helyesbítésére vagy törlésére
-          Tájékoztatjuk Önt a személyes adatainak törléséről, helyesbítéséről vagy zárolásáról
-          Megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel biztosítjuk a személyes adatok biztonságát, megakadályozva a jogtalan vagy jogosulatlan kezelést, elvesztést, károsodást vagy megsemmisülést.
-          Munkavállalóink az Ön személyes adatait a szolgáltatás teljesítése érdekében, feladataik elvégése során kezelhetik titoktartási kötelezettség terhe mellett.
  • A bíróság, az ügyészség és más hatóságok tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.
Az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei:
-          Joga van tájékoztatást kérni az általunk kezelt személyes adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, adatfeldolgozóinkról, adatvédelmi incidensekről és az Ön adatainak továbbítása esetén annak jogalapjáról, illetve a címzettjéről.
-          Joga van az általunk kezelt személyes adatainak helyesbítéséhez, kiegészítéséhez
-          Joga van a személyes adatai törlésének kéréséhez, amennyiben a személyes adatkezelést jogellenesnek, tévesnek vagy hiányosnak ítéli meg. Az Ön zárolásra, törlésre vonatkozó kérelmét a Társaságunk számára írásban, a megadott elérhetőségeken juttathatja el, melyre 15 napon belül köteles választ adni. Amennyiben kérelmét a Társaságunk elutasítja, kötelesek vagyunk indokolással ellátni és a jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatást adni.
-          Joga van az adathordozhatósághoz
-          Tiltakozhat az adatkezelés ellen, melyet az Adatkezelő felé írásban tehet meg. A kérelem elbírálásának ideje 15 nap. Amennyiben Ön bármely döntésünkkel nem ért egyet, illetve amennyiben elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön a hatósághoz fordulhat.
-          Panasza esetén a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat (Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9., Telefon: +36 (1) 391-1400, E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu, Honlap: https://naih.hu/
-          A hatóság határozata ellen bírósági felülvizsgálatot kérhet.

Kérjük Önt, hogy mielőtt a hatósághoz vagy a bírósághoz fordulna panaszával, egyeztetés és a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon Társaságunkhoz!

Kérjük, hogy a szolgáltatásunk akadálymentesítése érdekében ügyeljen adatai pontosságára!